Kuidas mõista käitumisprobleemidega last? Kuidas käitumisprobleem kujuneb? Mis vahe on käitumisprobleemil ja käitumishäirel? Milliseid samme saab kool teha käitumisprobleemide ennetamiseks? Millised on koolipõhised sekkumisstrateegiad? Kust alustada, mis on põhilised sekkumiste alustalad,millised on enamlevinud vead . Mis on toiminud Eesti ja ka maailmapraktikas?

Koolitus on praktilise suunitlusega, kus tutvustatakse efektiivseid strateegiad, mis on kogutud ja läbi proovitud Norra, Inglismaa ja Eesti praktikas.

Koolitaja Airiin Demir on kliiniline lastepsühholoog, kes on kogu oma erialapraktika töötanud käitumishäiretega noortega nii taastusabikeskustes kui ka erinevate riikide õppenõustamissüsteemis. Enamuse oma erialapraktikast on ta töötanud Norras. Hetkel töötab sama sihtgrupiga Eestis.

Koolituse maht on 6-7 akadeemisist tundi. Koolitust on tellitud Eestis kümnetesse ja kümnetesse koolidesse ning tagasiside õpetajatelt on olnud äärmiselt positiivne 🙂